czwartek, 26 listopada 2015

Drewniane pudełeczko na drobiazgi TUTORIAL

Do wykonania pudełka potrzebujemy:
-patyczki od lodów
-klej (ja użyłam Patex do drewna)
-akwarele
-nożyczki
-cyrkiel (może być nóż z ostrym zakończeniem)
-kawałek chusteczki lub materiału

1.
Patyczki dzielimy na sześć takich samych  części (ja zrobiłam o długości 3cm).
Kolejne patyczki dzielimy na dwie części o długości dwóch szerokości jednego patyczka.
Dwie pary 3cm-owych patyczków łączymy za pomocą kleju. Posłużą nam one za dno i pokrywę pudełka.

2.
Teraz składamy poszczególne elementy i sklejamy.













3.
Pokrywke lekko zarysowujemy cyklem(po pomalowaniu nada to fajny efekt)

















4
Całe pudełko malujemy brązową farbką akwarelową.
















6.
Wykończenia według uznania.














Jeśli się Wam podoba zostawcie komentarz. Doradźcie co zmienić i czy zrobić kolejny tutorial. :-)

1 komentarz:

  1. Wspaniałe pudło! Ja bym pomalowała trochę więcej, lecz to Twój domek i ty chcesz inaczej. :) Tutorial bardzo przejrzysty. Proszę o więcej! Twoje nowe tutoriale niestety nie są do końca czytelne i ciężko na ich podstawie zrobić oś samemu. :/
    Pozdrawiam, Puca :)

    OdpowiedzUsuń