poniedziałek, 29 lutego 2016

Mini szafka i stolik kuchenny

W czasie ferii zrobiłam tekturowe mebelki do mojej kuchni.
Do wykonania szafki potrzebowałam tektury o grubości 2mm, drewnianych  koralików (na nóżki i uchwyty do szuflady), drucika (do zainstalowania koralika jako uchwytu) i dwóch zapałek które podtrzymują półkę. Całość pomalowałam niebieską  farbą akrylową.

Wykonałam też wszystkie rzeczy jakie znajdują się na szafce.










Stół również zrobiłam z tektury a nogi z patyczków bambusowych.
Rzeczy które znajdują się na stole również zrobiłam.







Jak się Wam podobają? 

Przepraszam za jakość zdjęć, ale na tą chwilę nie mam lepszego sprzętu. 


5 komentarzy:

  1. Niesamowite! Talerze też robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak. Modelina trochę farbki i bezbarwny lakier do paznokci. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko prezentuje się fenomenalnie! :-) Pomysł, wykonanie i kreatywność rozwiązań mnie zachwycają. Brawo!
    _______________________
    Pytałaś w komentarzu do mojego postu Drewniane Lalkowanie, o kwestię zamykania pokrywy do miniaturowego chlebaka. Odpowiedź ze zdjęciami znajdziesz na moim blogu w dodatku do zakładki Coś z niczego, pod hasłem: Mebelki z patyczków laryngologicznych. Tam, pod tutorialem dotyczącym wspomnianych mebelków, nawiązuję do Twojego pytania.

    Pozdrawiam i czekam na kolejne Twoje miniaturki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe! Już wiem skąd czerpać inspiracje!
    Pozdrawiam, Puca :)

    OdpowiedzUsuń