czwartek, 7 stycznia 2016

Mini tapczan/łóżko

Wczoraj zrobiłam do mojej mini sypialni łóżko/tapczan. Mimo, że jest on bardzo prosty jeżeli chodzi o wykonanie, spędziłam nad nim kilka godzin.
Jeżeli chcielibyście jakiś TUTORIAL to chętnie zrobię, piszcie w komentarzach.

Na poniższych zdjęciach pokażę Wam jak wygląda z tylną poduszką i jak bez niej. Jak myślicie w którym wydaniu lepiej wygląda?

Tutaj jako taki tapczan bądź kanapa. 

Tutaj bardziej jako łóżko. 

Pomóżcie, nie jestem pewna na którą wersję się zdecydować. 
:) 

6 komentarzy:

  1. Witaj,

    mi się podoba wersja pierwsza- z oparciem :)

    zazdroszczę talentu

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, ja też jednak zdecydowałam się na opcje z oparciem.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna półka. :) Chyba wykorzystam wszystkie Twoje pomysły! xD
    Pozdrawiam, Puca

    OdpowiedzUsuń